Hvem er målgruppen i Aftenskolen Fountain House?

I Aftenskolen Fountain House kan du tilmelde dig undervisningen, hvis du er fysisk eller psykisk udfordret. Vi beder ikke om dokumentation eller henvisning fra læge. Du kan f.eks. være udfordret af stress, angst, en hjernerystelse, depression, ensomhed, fysisk sygdom eller efter behandling i psykiatrien. Det kan være nogle af grundene til at du vælger undervisning i Aftenskolen Fountain House' små læringsfællesskaber.

Aftenskolen Fountain House er en Aftenskole med undervisning om dagen og aftenen, der tilbyder undervisning for mennesker med psykisk sårbarhed. Vores hold tilrettelægges som små hold på 5-8 kursister, det der betegnes som 'handicap'-hold: hensyntagende undervisning for psykisk sårbare.

Kontakt os på mail: kontor@aftenskolenfh.dk eller ring på tlf. 42 21 34 78 torsdage kl. 11-14, hvis du er i tvivl om du er i målgruppen eller har spørgsmål.