Deltagerpriser, der er til at betale

Aftenskolen Fountain House  har kurser og workshops til rimelige priser

Priserne på undervisningen er inkluderet materialer og vores ønske er, at så mange som muligt kan deltage uanset indtægt.

Prisen varierer en smule afhængigt af indtægtsgrundlag, samt hvilken kommune du bor i. Det er vigtigt, at du vælger den rigtige deltagertype, når du tilmelder dig.

Det har betydning for deltagerprisen at vi kan få tilskud fra Københavns Kommune.

MobilePay-nummer: 39638

Afmelding/tilbagebetaling

Hvis du fortryder din tilmelding og ønsker at skifte til et andet hold, skal du kontakte kontoret på kontor@aftenskolenfh.dk eller tlf. 4221 3478.

Din tilmelding er bindende, når der er 14 hverdage til kursusstart, og herefter kan du derfor ikke få kursusgebyret retur.

Du får selvfølgelig pengene tilbage, hvis kurset bliver aflyst.

Hvis kurset/arrangementet må aflyses på grund af krig, naturkatastrofer, terror, strejker, snestorm eller epidemier, betragtes dette som force majeure, hvormed retten til erstatningsundervisning eller tilbagebetaling af kursusgebyr bortfalderDet betyder også, at 14 dages-reglen forsvinder, og vi ikke tilbagebetaler kursusgebyret, selvom der er mere end 14 dage til kursusstart. Men vi tilbyder, at man som deltager kan blive flyttet over på et andet hold enten i samme periode eller en senere periode.